POGOJI ZA SPREJEM REKLAMACIJE:

1. Ob pošiljanju paketa, nas obvestite na mail ali nas kontaktirajte, da pošta pobere paket v našem imenu. V
nasprotnem primeru lahko pošljete paket samo na lastne stroške.
2. Pakete z odkupnino ali PPN zavračamo!
3. Blago mora biti vrnjeno v ORIGINAL embalaži in NEPOŠKODOVANO!
4. V primeru več kot 40% porabe kartuše oz. tonerja vam REKLAMACIJE NE MOREMO PRIZNATI!
5. Število ODTISOV NI VZROK za reklamacijo. (predvideno št. izpisov za 5% pokritost papirja FORMATA A4)
6. Za blago, ki je montirano nestrokovno reklamacije NE PRIZNAMO!
7. Čas od nakupa ne sme presegati 90 dni!
8. Na ta obrazec NATANČNO OPIŠITE NAPAKO.
9. K reklamiranemu blagu zmeraj priložite :
- REKLAMACIJSKI ZAHTEVEK
- KOPIJO RAČUNA
10. Za vsa morebitna vprašanja nas pokličite na 02 330 43 36 ali nam pišite na prodaja@economiccommerce.si
11. Reklamacije ne priznamo za NAPAČNO KUPLJENO oz. NAROČENO BLAGO!

DODATNO :
12. Dodatna pojasnila oz. pritožbe na obravnavo reklamacije sprejmemo v roku 15 dni od zaključenega
reklamacijskega postopka. Kasnejših pritožb ne bomo obravnavali!